1232Because-sometimes-when-we-were-talking-on-the-phone

چرا گاهی هنگام صحبت با تلفن داد می‌زنیم؟

چرا گاهی هنگام صحبت با تلفن داد می‌زنیم؟

 1232Because-sometimes-when-we-were-talking-on-the-phone

تلفن های همراه این روزها به عضوی جدا نشدنی از زندگی انسان ها تبدیل شده اند اما برخی افراد هنگام استفاده از آن در جمع دیگران را فراموش کرده و بسیار بلند صحبت می کنند.
همیشه امکان اینکه از اتاق برای مکالمه خارج شد وجود ندارد و بیشتر افراد مجبور هستند در جمع با تلفن همراه خود صحبت کنند اما در اکثر مواقع بلند صحبت کردن با تلفن همراه باعث ناخشنودی و ایجاد مزاحمت صوتی برای دیگران می شود.
کارشناسان علت را در دو نسل تلفن های ثابت و تلفن های همراه می دانند. درتلفن همراه ثابت نوعی بلندگو در گوشی وجود دارد که برای رسیدن صدای هر دو طرف مشت خط صدای آنها را تقویت می کند و در نتیجه فرد هنگام مکالمه علاوه بر صدای زبان خود ، مجددا صدای خود را بلندتر در گوشی هم می شنود اما در تلفن های همراه این ویژگی وجود ندارد و تنها فرد صدای زبان خود را می شنود به همین دلیل فکر می کند که آرام حرف زده و به این خاطر بلندتر از حد عادی حرف می زند.
کارشناسان علت این مشکل متداول را تفاوت در فناوری این دو دستگاه ارتباطی و عادت افراد به فناوری قدیمی می دانند.
شاید در آینده مدیران برخی از شرکت های سازنده تلفن همراه تصمیم بگیرند که در بلندگوی محصول خود میکروفون تقویت صدا قرار دهند اما تا آن زمان باید به حریم افراد احترام گذاشت و حقوق شهروندی را زیر پای نگذاشت.
منبع:clarksvilleonline

همچنین ببینید

ADHD-treatment-and-death-reduction

کاهش خطر مرگ و میر در افراد مبتلا به ADHD تحت درمان!

مطالعه‌ای جدید در سوئد نشان داد افرادی که از داروهای اختلال کم توجهی-بیش فعالی (ADHD) استفاده می‌کنند، در کل میزان مرگ و میر پایین‌تری دارند. این مطالعه با پیگیری نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر مبتلا به ADHD به مدت ۱۱ سال انجام شده است. این یافته‌ها اهمیت تشخیص و درمان زودهنگام ADHD را برجسته می‌کند. افراد مبتلا به ADHD که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *