خلاصه کامل و مفصلتر مطالعه روی ویتامین D و شکستگی استخوان مطالعه جدید نشان داده است که مصرف مکملهای ویتامین D به تنهایی یا همراه با کلسیم، برای پیشگیری از شکستگی استخوان در افراد مسن موثر نیست. این نتیجهگیری از بررسیهای گسترده بر روی مطالعات قبلی به دست آمده است. چرا این مطالعه مهم است؟ تغییر در رویکرد درمانی: این …
بیشتر بخوانید »
کلینیک مجازی کلینیک من معرفی برترین پزشکان