air-pollution

مرگ ۱۵ ایرانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن طی هفته گذشته

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره حوادث ویژه ثبت‌شده در اورژانس 115 اظهار کرد: بر پایه داده‌های ثبت‌شده در سامانه ثبت حوادث ویژه طی هفته گذشته 616 مورد حادثه ویژه در سامانه به ثبت رسیده است که نسبت به هفته قبل خود (27 آبان تا 3 آذر) دو درصد رشد داشته است.

ثبت 1718 نفر مصدوم حوادث در یک هفته

وی با بیان این‌که 177 مورد از حوادث، حادثه ویژه ترافیکی و 439 مورد حادثه ویژه غیرترافیکی بوده است؛ افزود: طی این مدت 1718 نفر مصدوم و بیمار توسط تیم‌های درمانی و بهداشتی خدمات حوزه سلامت را دریافت کرده‌اند و 138 نفر به‌دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: طی هفته گذشته 439 مورد حادثه ویژه غیرترافیکی (شامل انواع مسمومیت، آتش‌سوزی، درگیری و سایر) به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت 725 نفر و فوت 95 نفر شده است.

مرگ 15 نفر بر اثر مسمومیت با CO

وی ادامه داد: در این بازه زمانی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن منجر به مصدوم شدن 368 نفر و فوت 15 نفر شده است.

بیشتر بخوانید ” در زمان آلودگی هوا این خوراکی ها را حتما مصرف کنید!

مصدومیت 47 نفر در حوادث ناشی از نشت گاز و آتش‌سوزی

میعادفر گفت: همچنین حوادث مرتبط با آتش‌سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز منجر به مصدومیت 47 نفر و فوت سه نفر شده است.

بیشترین مصدومان تصادفات در کدام استان‌ها بوده‌اند؟

وی تصریح کرد: طی هفته گذشته 177 مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت 993 نفر شده است؛ بیشترین مصدوم حوادث ویژه ترافیکی مربوط به استان خراسان رضوی با 134 مصدوم، سیستان و بلوچستان با 81 نفر و آذربایجان غربی با 69 نفر بوده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین فوتی سوانح ترافیکی مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان (6 نفر)، تهران (6 نفر) و کردستان (پنج نفر) بوده است.

همچنین ببینید

diabetes

افراد دیابتی از این نوشیدنی های فوق العاده استفاده کنند

به گزارش صد آنلاین ، نتایج تحقیقات محققان نشان داد مصرف سایر نوشیدنی‌ها به ویژه قهوه، چای، شیر کم چرب و آب در کاهش احتمال مرگ زودرس مؤثر هستند. این یافته‌ها به نقش بالقوه نوشیدنی‌های سالم برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ اشاره دارد. دکتر «چی سان»، یکی از نویسندگان این مطالعه از دانشگاه هاروارد، گفت: «نوشیدنی‌ها می‌توانند منبع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *