راه‌های تقویت ناخن‌ها

راه‌های تقویت ناخن‌ها

اگر سوهان‌کاری ناخن‌ها را به‌درستی و دقیق انجام ندهید، این اتفاق می‌تواند ناخن‌های شما را ضعیف و آسیب‌پذیر کند. بنابراین، قبل از هر چیزی باید ابزار مناسبی برای سوهان‌کاری ناخن‌ها انتخاب کنید.
اگر سوهان‌کاری ناخن‌ها را به‌درستی و دقیق انجام ندهید، این اتفاق می‌تواند ناخن‌های شما را ضعیف و آسیب‌پذیر کند. بنابراین، قبل از هر چیزی باید ابزار مناسبی برای سوهان‌کاری ناخن‌ها انتخاب کنید. سوهان‌های خوب، بافتی شبیه به ماسه دارند، اما بیش از حد زبر و زمخت نیستند.
نکته بعدی به شیوه سوهان‌کاری ارتباط دارد. درواقع، شما هیچ وقت نباید سوهان را روی ناخن‌ها عقب و جلو بکشید. سوهان همیشه باید در یک جهت مستقیم حرکت کند و به سمت عقب برنگردد. علاوه بر این، سوهان نباید بیش از حد روی ناخن‌ها فشار داده شود.
به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما از سوهان‌کاری، پُر کردن قسمت‌های آسیب‌دیده ناخن‌ها در راستای تقویت آن‌ها است. بنابراین، شما باید طوری سوهان‌کاری را انجام بدهید که قسمت‌های آسیب‌دیده از هم جدا نشوند و صدمه نبینند.
وقتی که سوهان را با شدت زیاد روی ناخن‌ها فشار می‌دهید یا آن را روی ناخن‌ها عقب و جلو می‌کشید،‌ بافت طبیعی ناخن‌ها را در معرض خطر آسیب‌دیدگی قرار می‌دهید. این اتفاق درنهایت به تضعیف ناخن‌های شما ختم می‌شود. سوهان‌کاری دقیق و منظم، شکل ناخن‌ها را در بهترین حالت‌شان حفظ می‌کند و مانع از شکستگی آن‌ها می‌شود.
منبع:discovergoodnutrition

همچنین ببینید

ماده‌ای سرطان‌زا در مواد آرایشی!

خبر نگران‌کننده‌ای برای افرادی که از کرم‌های ضد جوش حاوی بنزوئیل پروکسید استفاده می‌کنند: محققان ماده‌ای به نام بنزن، که یک ماده سرطان‌زای شناخته شده است، را در بسیاری از این محصولات پیدا کرده‌اند. این موضوع نگران‌کننده است، زیرا بنزوئیل پروکسید یکی از ترکیبات رایج در درمان جوش بوده و محصولات حاوی آن به راحتی در داروخانه‌ها در دسترس افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *