با خنک کننده کفش از بوی بد پا خداحافظی کنید!

خلاصی از بوی بد کفش ها با خنک کننده کفش!

یکی از بدترین اتفاقات ممکنی که می تواند برای هر انسانی رخ بدهد،بوی بد کفش است که حاصل تعرق پا و بخار شدن آن داخل کفش است که می تواند منجر به بوی بد کفش و پا تبدیل شود.

برای مثال شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بعد از یک روز سخت به خانه می آیید و بدون آنکه وقت کنید تا به حمام بروید یا پاهایتان را شستشو دهید،فورا آماده بشوید تا به یک مهمانی بروید.

اما بعد از رفتن به مهمانی خودتان بوی بسیار بد جوراب هایتان را احساس خواهید کرد و از بوی بد پاهایتان یقینا شرمنده خواهید شد.

 

اما لازم است بدانید که این بوی بد کفش و زمخت به مرور زمان می تواند بیشتر شود چرا که اگر شما تنها از یک کفش استفاده کنید،کفش بوی بیشتری را روزانه به خود جذب خواهد کرد و در نتیجه بوی زمخت آن بیشتر و بیشتر خواهد شد.

 

از بین بردن بوی بد پا و کفش با خنک کننده کفش جدید

اگر شما دنبال راهی برای جدایی از بوی بد کفش هایتان هستید،دیگر جای هیچ نگرانی نیست!

شرکت پاناسونیک در آخرین سخنرانی خود از دستگاهی جدید به نام “MS-D100” رونمایی کرد که این دستگاه قدرتمند توانایی خنک کردن و رفع بوی بد و زمخت کفش ها را دارد و می تواند برای شما که به بوی بد و زمخت علاقمند نیستید،بسیار کاربردی باشد.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است بطوریکه باید دستگاه را همانند تصاویر وارد کفش خود نمایید وسپس دکمه پاور آنرا بفشارید تا دستگاه بصورت کاملا اتوماتیک شروع به رفع بوی بد و زمخت کفش هایتان نماید.

خنک کننده کفش برای رفع بوی بد پا اختراعی از پاناسونیک

گفتنی است که این دستگاه دارای دو حالت است. در حالت اول ، دستگاه به مدت 5 ساعت روشن خواهد بود و پاکسازی و رفع بوی زمخت را انجام خواهد داد.

اما در حالت دوم،دستگاه به مدت 7 ساعت روشن خواهد ماند و با بوی بد و زمخت تعرق موجود در کفش مبارزه خواهد کرد.

در هر دو حالت این دستگاه،می توانید در طول شب از آن استفاده نمایید و تا قبل از بیدار شدن شما کار آن تمام شده باشد.

همچنین این دستگاه بی نظیر را می توانید هم بصورت اتصال برق مستقیم و هم به طریق باتری داخلی آن استفاده نمایید.

طبق گفته شرکت پاناسونیک ، این دستگاه از تاریخ 20 سپتامبر سال جاری عرضه بازار خواهد شد و هنوز در مورد قیمت این دستگاه،حرفی به میان نیامده است.

منبع:نمناک

همچنین ببینید

تولید واکسن آلرژی به بادام زمینی

واکسن آلرژی به بادام زمینی واکسن آلرژی به بادام زمینی تولیدشده توسط محققان دانشگاه ساوت استرالیا در آزمایشات لابراتواری برای نمونه های خونی انسان و موش ها موثر بوده است. این واکسن با بازنویسی واکنش بدن به مواد آلرژی زا بادام زمینی موجب حذف واکنش های غیرآلرژیک می شود. واکنش های آلرژیک به مواد آلرژی زا بادام زمینی شامل حالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *