درد در هر نقطه از دست نشانه چیست ؟

چیزهای مهمی که دستان شما در تلاش هستند در مورد سلامتی به شما بگویند:

 

بی حسی در انگشت یا حتی بازوی کامل چیزی است که از هر ده نفر، یک نفر در جهان تجربه کرده است. این احساس خسته کننده ممکن است موقتی باشد ، نتیجه خستگی معمولی یا نشانه مشکل جدی تر در سلامت فرد است.

خستگی و کوفتگی :

 

نحوه بروز آن: هنگامی که وسایل سنگین را بلند می کنیم و مچ دست خود را در حالت های ناخوشایند قرار می دهیم ، روی اعصاب واقع در نزدیکی سطح پوست فشار می آوریم. این منجر به احساس سوزن سوزن شدن روی سطح انگشتان ما می شود.

چه باید کرد: حتماً به اندازه کافی خواب و استراحت کنید. از ماساژ لذت ببرید.

 

کمبود ویتامین ها :

 

نحوه بروز آن: فقدان ویتامین های خاص (مانند ویتامین های E ، B1 ، B6 و B12) اغلب می تواند باعث ایجاد احساس سوزن شدن در انگشتان دست چپ یا پای چپ شود.

چه باید کرد: برای بازگرداندن تعادل ویتامین ها در بدن تلاش کنید. برای تعیین دوز مناسب مورد نیاز باید با یک متخصص مشورت کنید ، مقدار اضافی ویتامین ها ، عوارض جانبی منفی نیز دارد .

 

آسیب به ستون فقرات :

نحوه بروز آن: مشکلات مختلفی در ستون فقرات از طریق سورن سوزن شدن انگشت کوچک دست چپ شناخته می شود. این نتیجه فشار بیش از حد به بدن و آسیب بر اعصاب است.

چه کاری انجام دهید: هر چند وقت یکبار پشت خود را بکشید. سعی کنید یوگا ، ژیمناستیک یا شنا را انجام دهید. از نشستن طولانی مدت پرهیز کنید.

 

سندرم تونل کارپال:

نحوه بروز آن: سندرم تونل کارپال اغلب از طریق انگشت شست ، اشاره و انگشت میانی بیان می شود. به دلیل کارهای خاصی که هر روز به عنوان بخشی از شغل یا سبک زندگی فرد تکرار می شود ، تاندون ها می توانند متورم شوند و باعث بی حسی در دست شوند.

چه باید کرد: ژیمناستیک ساده و کشش مفاصل می تواند به جلوگیری از بروز سندرم تونل کارپ کمک کند.

 

مشکلات گردش خون :

نحوه بروز آن: به علت فشار بر روی اعصاب سطح یا ضربه به مفصل دست یا شانه ، برآمدگی انگشتان دست راست ممکن است ایجاد شود. سوزن سوزن شدن در دست راست همچنین می تواند ناشی از برخی بیماری های قلبی عروقی باشد ، که تأثیر آن بر جریان عمومی خون به اندام ها است.

چه باید کرد: با سرعتی متوسط ​​پیاده روی کنید یا برای بهبود سلامتی رگ های خونی در اندام های خود ، ژیمناستیک انجام دهید. مشکلات جدی تر در گردش خون نیاز به مداخله متخصصان پزشکی دارد.

 

منبع:بیتوته

همچنین ببینید

cold-feet

6 عامل مهمی که منجر به سردی پا می‌شود

بسیاری از افراد اغلب پاها و دستان سردی دارند. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که این سردی ممکن است یک ویژگی ارثی باشد. هنگامی که دمای مرکزی بدن کاهش می‌یابد، رگ‌های خونی کوچک در دست‌ها و پاها منقبض می‌شوند. این کار خون را از اندام‌های بیرونی ما دور می‌کند تا بخش‌های داخلی بدن را گرم نگه دارد. افراد لاغر و کسانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *