ورم معده را با این گیاه درمان کن!

گیاه شیرین بیان دارای خصوصیات طبی و درمانی زیاد میباشد این گیاه برای تقویت عمومی بدن مفید است و خوردن آن از پیری زودرس جلوگیری میکند.

به گزارش صد آنلاین ، این گیاه ورم معده را برطرف میکند تنگی نفس را تسکین میدهد و برای درمان سوء هاضمه و از بین بردن بادکردن شکم مفید است. مشتقات شیرین بیان موجب افزایش غلظت پروستاگلادین ها، مهار ترشح گاسترین و افزایش طول عمر سلول های اپیتیلیوم معده شده و به این ترتیب موجب التیام زخم معده میشود.

شیرین بیان از طریق مهار فسفودی استر 3 موجب اثرات ضد اسپاسی در مجاری گوارشی و تسکین درد احشایی میشود. عصاره آبی_ الکی شیرین بیان از طریق افزایش فاکتورهای دفاعی مخاط معده موجب بروز فعالیت های ضد زخم معده می شود مهمترین خاصیت شیرین بیان که جدیدا کشف شده است و در اروپا و آمریکا ستفاده میشود، درمان کننده زخم معده و سرطان معده است.

همچنین ببینید

salt-substitutes

جایگزین نمک برای قلب مفید است!

تحقیقات جدید نشان داده است که جایگزین کردن نمک معمولی با طعم دهنده های کم سدیم مانند لیمو، موسیر، پودر پیاز و … خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را کاهش می دهد. تاثیر جایگزین نمک مشابه داروهای فشار خون مطالعه ای بر روی ۱۶ آزمایش کنترل شده نشان داد، استفاده از جایگزین نمک هنگام آشپزی با کاهش فشار خون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *