زنان چه روزهایی تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند؟

زنان چه روزهایی تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند؟

رابطه جنسی از نگاه محققان اصولی دارد که اگر درست رعایت شود برای زوجین شادی آفرین است. یکی از سئوال هایی که مطرح می شود این است که رابطه جنسی برای زنان در چه روزهایی جذاب تر است؟
رابطه جنسی زنان را دانشمندان مورد بررسی قراردادند. دانشمندان دانشگاه کاتانیا در ایتالیا بر روی ۱۱۸۹ زن در این زمینه بررسی‌هایی انجام داده و وضعیت جنسی روزانه‌شان را از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ مورد بررسی قرار دادند. نتایج نشان داد که زنان مجرد از دوشنبه تا پنجشنبه تمایل جنسی بیشتری داشتند، در حالی که زنانی که در رابطه بودند جمعه و شنبه فعالیت‌شان بیشتر بود.
تحقیقات نشان می‌دهد که هورمون‌های جنسی در چرخه‌ی قاعدگی زن در بدن او ترشح می‌شود، مانند هورمون استرادیول و پروژسترون، که بر روی میزان تمایل جنسی او تأثیر می‌گذارد و به داشتن رابطه جنسی بیشتر می‌انجامد.
در زمان درگیری در چرخه‌ی قاعدگی، زنان مجرد در شروع آن تمایل بیشتری داشتند، در شرایطی که هورمون استرادیول، میزان رسیدگی تخمدان را کنترل می‌کند، و در حالی که زنانی که در رابطه بودند در آغاز و پایان این چرخه میزان فعالیت جنسی‌شان بیشتر بود و این نشان می‌دهد که ترشح هورمون پروژسترون‌ در آنها بیشتر ترشح شد. جالب است بدانید که محققان معتقدند در مرحله پایانی این دوره، رابطه جنسی برای زنان غیرمجرد بیشتر در راستای تلاش برای جلوگیری از بارداری رخ می‌دهد، بر خلاف این حقیقت که بارداری در این دوره نیز همچنان امکان‌پذیر است.

.irannaz

همچنین ببینید

Complications-of-anal-intercourse

5 دلیل برای اینکه نباید رابطه مقعدی داشته باشید!

گاهی اوقات زوجین برای پر رنگ تر کردن و تنوع دادن به رابطه‌شان ممکن است رابطه مقعدی را به جای رابطه واژینال در نظر بگیرند. البته طی تحقیقات انجام شده در این زمینه محققان دریافتند رابطه مقعدی برای سلامت فرد مضر است و می‌تواند آسیب های شدیدی را چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی به همراه داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *