relax

با این تکنیک بی‌نظیر به سرعت آرام شوید و استرس را از خود دور کنید

در هرج و مرج دنیای امروز، تکنیک‌های قدرتمندی وجود دارد که به عنوان یک تلنگر عمل می کنند و به آرامی ما را به لحظه حال برمی گردانند.

در مواقع استرس، راه حل ممکن است همیشه بیرونی نباشد. در عوض، در اعماق آگاهی ما قرار دارد. این تکنیک، حول یک عمل عمیق می چرخد – صحبت کردن با خود. یافتن پاسخ ها در درون خود به این معنی است که همیشه آنها را با خود دارید. بگذارید “خود آینده” شما “خود امروز” دل شکسته شما را نگه دارد.

در این مطلب با ترفند تجسم چهارمرحله‌ای که می‌تواند حتی در بدترین لحظات شما را آرام کند، آشنا شوید.

۱. یک لحظه توقف کنید

در شلوغی زندگی، ضروری است که یک لحظه مکث کنید. به عقب برگردید و به خودتان فضایی برای نفس کشیدن بدهید. فقط نفس بکشید. در این مکث لحظه ای، شما یک استراحت ضروری از هرج و مرج ایجاد می کنید و پایه ای برای گام های بعدی در یافتن آرامش ایجاد می کنید.

۲. آینده خود را تصور کنید

آینده خود را تصور کنید، نسخه پخته‌تر و با تجربه تر از آنچه امروز هستید. آنها را تصور کنید که آغوشی آرامش بخش را برای اکنون شما باز می‌کنند و ارتباطی را ایجاد می کنند که فراتر از زمان است. این تصویر ذهنی به عنوان یادآوری تکان دهنده ای عمل می کند که سفر شما مستمر است و آینده دارای فصل های نانوشته ای از رشد و انعطاف پذیری است.

این به ما یادآوری می کند که نسخه آینده خودمان برای حمایت و تشویق خود فعلی ما وجود دارد. این اعتماد به نفس مانند یک لنگر قوی عمل می کند، ما را در زمان حال ثابت نگه می دارد و بار استرس و عدم اطمینان را کاهش می دهد.

۳. نفس بکشید

عمیق نفس بکشید و اجازه دهید هوای تازه ریه های شما را پر کند. در حین نفس کشیدن، تنش‌ها و نگرانی هایی که ممکن است انباشته شده اند را رها کنید. هر نفس لحظه ای از تجدید است که وضوح و آرامش را به ذهن شما می آورد. در این عمل ساده، کنترل احساسات خود را به دست می آورید و خود را در زمان حال متمرکز می کنید.

۴. چشمان خود را باز کنید

با ارتباط برقرار کردن با گذشته و آینده خود، چشمانتان را به دنیای اطراف باز کنید. لحظاتی که زمانی طاقت فرسا بود، اکنون ممکن است قابل کنترل تر به نظر برسند. حال را با دیدگاهی جدید در آغوش بگیرید و قدرت حاصل از این تکنیک تجسم را به زندگی روزمره خود بیاورید.

عمل باز کردن چشمان نمادی از یک چشم‌انداز تازه است، آماده برای رویارویی با چالش های زندگی با انعطاف پذیری و آرامش. یافتن آرامش درونی تأثیر مثبتی بر همه چیز در اطراف ما دارد – روابط، کار و رفاه کلی ما. هنگامی که ما یک ارتباط دلسوزانه با گذشته، حال و آینده خود ایجاد می کنیم، این یک اثر موجی ایجاد می کند که نحوه برخورد ما با چالش های زندگی را شکل می دهد.

عمل به تصویر کشیدن آینده‌مان و فراهم کردن آرامش برای خود کنونی‌مان، می‌تواند منبع امید باشد.

این تکنیک‌ها لحظه ای آرامش و ارتباط با خود را فراهم می کند. در دنیایی پر از عدم قطعیت، این تجسم‌ها به ابزاری مفید تبدیل می‌شود که ما را در لحظات سخت زندگی به سوی زندگی آرام‌تر و اصولی‌تر راهنمایی می‌کند.

منبع: همشهری

بیشتر بخوانید ” اگر استرس زیادی تحمل می‌کنید حتما این دو کار را انجام دهید! ” و “ گیاهی که دشمن بی خوابی، استرس، اضطراب و فشار خون بالا است!

همچنین ببینید

ADHD-treatment-and-death-reduction

کاهش خطر مرگ و میر در افراد مبتلا به ADHD تحت درمان!

مطالعه‌ای جدید در سوئد نشان داد افرادی که از داروهای اختلال کم توجهی-بیش فعالی (ADHD) استفاده می‌کنند، در کل میزان مرگ و میر پایین‌تری دارند. این مطالعه با پیگیری نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر مبتلا به ADHD به مدت ۱۱ سال انجام شده است. این یافته‌ها اهمیت تشخیص و درمان زودهنگام ADHD را برجسته می‌کند. افراد مبتلا به ADHD که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *