دلایلی باورنکردنی از خاص بودن خلقت انسان

دلایلی که نشان دهنده خاص بودن خلقت انسان می باشد

بدن انسان یکی از منحصر بفردترین و خارق العاده ترین بدن ها در تمام موجودات است که شاید با خواندن یا شنیدن این جمله فکر کنید که تنها به صورت کلامی گفته می شود که بدن انسان ها خاص است و در عمل هیچ تفاوتی ندارد.برای اثبات نقض این طرز فکر ما قصد داریم 7 علتی که انسان را نسبت به موجودات دیگر خاص می کند را به شما آشنا سازیم.

کلمه ی واحد “بدن” به طور تنها هیچ معنایی ندارد و این کلمه به همراه اعضای آن معنا پیدا می کند که محققان کلمه ی “بدن” را همانند یک پازل بزرگ می دانند که از بخش های متفاوتی تشکیل شده است و بطور موازی با یکدیگر عمل می کنند.اما دقیقا به چه دلایلی گفته می شود که بدن انسان خاص و منحصر بفرد است؟! .

1-حرکت کردن شگفت انگیز زبان در حین بیان کوتاه ترین جملات

زبان یکی از اصلی ترین قسمت های بدن می باشد که باعث برقراری ارتباط میان انسان ها شده است و در صورت نداشتن زبان،قطعا صحبت کردن برای شما محال خواهد بود.همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید میزان حرکات زبان از آنچه که فکر می کنید کاملا متفاوت است.
بنابراین اولین قسمت از بدن که نشانه خاص بودن بدن و سیستم تشکیلاتی انسان نسبت به سایر مخلوقات می باشد.

2-پوستی خاص با کشش بسیار زیاد از دلایل خاص بودن خلقت انسان

پوست انسان یکی از قسمت های خارق العاده و شگفت انگیز بدن می باشد که دارای ساختاری شگفت انگیز با خاصیت کشش بالا می باشد.آقای “برایتون گری ترنر” یکی از افرادی است که دارای پوستی نرم با خاصیت کششی بالا است که در سال 1999 توانست در کتاب گینس یکی از رکورد داران در این زمینه باشد.وی توانایی خاص و باور نکردنی در کشیدن پوست دارد که رکورد او 15.8 سانتی متر است که طبق آخرین برآورد این توانایی در میان 10000 نفر وجود دارد و البته نه به میزان برایتون ولی کمتر از او که تعداد ارقام بالایی می باشند.

3-عنبیه ای کوچک اما شگفت انگیز از دلایل خاص بودن انسان!

عنبیه ها بخش رنگدانه چشم می باشند که در پشت قرنیه چشم قرار گرفته است که به همراه دیگر اجزای درون چشم منجر به دید واضح اطراف می شوند.اما به نظر شما ساختار عنبیه چگونه است؟!عنبیه چشم هر یک از ما انسان ها تشکیل شده است از عضلات بسیار کوچک و عجیب که می توان برخی از آنها را در تصویر مشاهده نمایید.

تنها تفاوت عنبیه چشم نسبت به سایر اجزای بدن این است که توسط پوسته پوشیده نشده است.همچنین این عضله نیز می تواند خسته شود که می توانید آنرا شب هنگام بطور آرام احساس کنید که باعث خوابیدن و استراحت کردن شما می شود.

4-در ابتدا ما به شکل موجودات فضایی بودیم

مراحل رشد جنین در داخل رحم یکی از شگفت انگیزترین اتفاقاتی است که این روزها می توانید آنرا در اینترنت مشاهده نمایید. اما به نظر شما آیا ما از ابتدا با همین شکل و قیافه در رحم بوده ایم؟! همانطور که دانشمندان و محققان در طی آزمایشات خود گفتند، شکل اولیه انسان در درون رحم مادر خود به شکل موجودات بیگانه یا موجودات فضایی است که حتی تصور آن هم برای هر شخصی می تواند کار بسیار سخت و دشواری باشد.اما در تصاویر می توانید میزان این شباهت اولیه هر یک از ما انسان ها را قبل از تولد به موجودات بیگانه و فضایی بدانید.

5-واکنش جالب گلبول های سفید در مقابل دشمنان

گلبول های سفید مانند ارتش و گروه نظامی بدن انسان می باشند که در هنگام حمله دشمنان به بدن فورا شروع به حمله واز بین بردن این دشمنان می کنند.همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید گلبول های سفید برای از بین بردن کرم مهاجم کوچک وارد عمل می شوند و شروع به از بین بردن آن می کنند.
بزرگترین دشمنانی که می توانند به بدن انسان حمله کنند و با تولید مثل باعث به خطر انداختن بدن می شوند و در همین حین گلبول های سفید وارد عمل می شوند و آنرا از بین می برند.

6-دندان ها توسط باکتری ها پوشیده شده اند

شاید توسط رسانه ها و مطالعه کمی با پلاک دندان ها آشنا شده باشید که پلاک به لایه رویی دندان ها گفته می شود و حالتی چسبناک دارد.اما این تمام چیزی نیست که در مورد پلاک دندان می دانیم.اما آیا می دانستید که پلاک دندان هر یک از ما انسان ها نوعی باکتری است؟! بله،درست خواندید.پلاک دندان ها نوعی باکتری اسیدی و به رنگ بنفش هستند که اگر شما به میزان کافی از مسواک استفاده نکنید ، باعث پوسیده شدن دندان ها می شوند که به مرور زمان می توانند به دندان و لثه ها آسیب بزنند.

7-هاله نوری

هاله نوری تجلی انرژی اطراف بدن هر شخص می باشد و در طی زمان تغییر طی می یابد.شاید در ابتدا احساس کنید که این ها گازهایی هستند که در اطراف هر انسانی منتشر و پخش شده اند.اما این چیزی جز واقعیت نیست و باید بدانید که در اطراف هر انسانی هاله نوری وجود دارد که برای هر انسان نسبت به انسان های دیگر متفاوت و منحصر بفرد است.

منبع:نمناک

همچنین ببینید

آیا سالمندان با بالا رفتن سن زودتر از خواب بیدار می‌شوند؟

یک تصور کلیشه‌ای وجود دارد که می‌گوید نوجوانان تا لنگ ظهر می‌خوابند، اما افراد مسن‌تر صبح زود از خواب بیدار می‌شوند. به نظر می‌رسد در این کلیشه، حقیقتی وجود دارد که در واقع بخشی از روند طبیعی پیر شدن است. متخصصان توصیه می‌کنند که افراد هفت ساعت یا بیشتر در طول شب بخوابند. آنها همچنین می‌گویند ساعت معینی به خواب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *