water-boiling

جوشاندن آب، راهی ساده برای کاهش میکروپلاستیک‌ها

تحقیقات جدید نشان می‌دهد جوشاندن ساده آب می‌تواند تا ۹۰ درصد میکروپلاستیک‌های موجود در آب شیر را از بین ببرد. میکروپلاستیک‌ها ذرات بسیار ریزی از پلاستیک هستند که خطرات سلامتی آن‌ها در حال بررسی است.

جوشاندن آب به مدت ۵ دقیقه، به ویژه در آب‌های سخت با املاح معدنی بالا، می‌تواند میکروپلاستیک‌ها را به رسوب آهکی متصل کند. سپس می‌توان این رسوب را با فیلتر جدا کرد.

این روش ساده و کم‌هزینه به ویژه برای مناطقی که به سیستم‌های فیلتراسیون پیشرفته دسترسی ندارند، می‌تواند مفید باشد. با این حال، فیلتر کردن آب همچنان راهی موثر برای حذف کامل‌تر میکروپلاستیک‌ها است.

به خاطر داشته باشید جوشاندن آب تنها بخشی از راه‌حل است و برای کاهش بیشتر مصرف میکروپلاستیک، بهتر است از بطری‌های پلاستیکی یک‌بار مصرف و ظروف پلاستیکی برای پخت‌وپز اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید ” روش های خانگی تصفیه آب

همچنین ببینید

Death

علائم هشدار دهنده‌ای که بدنتان از یک ماه قبل نشان می‌دهد

به گزارش صد آنلاین ، شما نیاز به تبدیل شدن به یک متخصص کامل ندارید، اما کمی آگاهی از سلامتی هرگز به کسی آسیب نزده است، در مواردی که در معرض خطر هستید توجه دقیقی به آن ها داشته باشید. توضیحات: فعالیت بدنی یا فیزیکی دلیل خستگی نیست و ممکن نیست که تا پایان روز افزایش بیابد، این نشانه کاملا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *