506

پوست بدون لک و جوش با ۱ ترکیب قوی + دستورالعمل

506

روشی خاتگی برای داشتن پوست بدون لک و جوش

آرزوی هر کسی داشتن پوست بدون لک و جوش است . بیشتر افراد از آغاز تولد پوست مرطوبی دارند ولی همیشه اینطور نیست و گاهی سروکله لک و مشکلات دیگر پوستی پیدا می شوددرمقابل درمان هایی هم هست که پوست را از لک ، جوش و … تمیز نگه می دارد ما در این متن در مورد محصولات تجاری آرایشی صحبت نمی کنیم چون حاوی فراوانی مواد شیمیایی و … هستند . وقتی صحبت از درمان های زیبایی می شود منظورمان راه حل خانگی و بدون ضرر و بدون مواد شیمیایی است .پوست بدون لک و جوش

هر کسی باید مراقب پوست خود باشد چون بزرگترین عضو بدن است و ولین چیزی است که مورد توجه قرار می گیرد ، در بسیاری موارد ژن تاثیر شگفتی روی پوست دارد و در برخی ممکن است آکنه ، لکه های پوستی ، چین و چروک را تجربه کنید ، نباید مضطرب باشید این عملکرد هم بدن شماست باید بپردازیم به اینکه برای سلامتی شما به چه مراحلی بپردازیم.

استفاده از لوازم آرایشی معروف و تجاری لزوما برای پوست خوب نیست به همین دلیل به شما راه حل هایی طبیعی را توصیه می کنیم .

ماسک طبیعی برای داشتن پوست بدون لک و جوش

در این متن به شما ماسک صورت طبیعی را پیشنهاد می کنیم. به همین مظور به سرکه سیب ارگانیک و جوش شیرین فاقد آلومینیوم نیاز داریم.

مواد لازم :

جوش شیرین فاقد آلومینیوم

سرکه سیب ارگانیک

1/2 لیمو

عسل ارگانیک

آب

روش آماده سازی ماسک پوست بدون لک و جوش :

1 قاشق سرکه سیب را در نصف لیوان مخلوط کنید و در کاسه ی جدا جوش شیرین را اضافه و آرام آرام به آن محلول acr را اضافه کنید و بعد به آن 1/2 آب لیمو و عسل اضافه کنید و بعد همه را با هم مخلوط نماید.

نحوه مصرف :

ابتدا صورت را از هرگونه آرایش پاک کنید و بعد صورت را با آب گرم بشوید تا منافذ پوست باز شوند و از دستمال پنبه ای برای خشک کردن صورت استفاده کنید سپس ماسک را روی صورت بمالید .

مراقب باشید ماسک وارد دهان و چشم تان نشود و اجازه بدهید 5 – 10 دقیقه روی صورت بماند و بعد صورت را با آّب گرم بشوید و بعد دوباره با آب سرد بشوید تا منافذ بسته شود و بعتد از چندین مرحله متوجه تغیرات روی پوستتان خواهید شد.

منبع:نمناک

همچنین ببینید

Skin-disease

از ناامیدی تا امیدواری! زنی که سال‌ها با بیماری پوستی نادر دست و پنجه نرم می‌کرد

سیدنی کارتر در 12 سالگی متوجه جوش‌های سیاه روی ران‌های داخلی‌اش شد که بعدا به کورک تبدیل شدند. ابتدا فکر می‌کرد بهداشت را رعایت نمی‌کند اما دردناک شدن این جوش‌ها او را راهی اورژانس کرد. پزشکان آنجا هم نتوانستند بیماری او را تشخیص دهند. این روند تا 17 سالگی ادامه داشت تا اینکه بالاخره یک متخصص پوست بیماری او را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *