1235-babys-vaccinations

چگونه واکسیناسیون را برای نوزاد آسان کنیم؟

چگونه واکسیناسیون را برای نوزاد آسان کنیم؟

1235-babys-vaccinations

متخصصان اطفال معتقدند که موثرترین راه برای آرام ساختن نوزاد در هنگام واکسیناسیون استفاده از بی‌حس کننده موضعی لیدوکائین است.
متخصصان پس از تست کردن چندین تکنیک اظهار داشتند که بهترین روش برای آرام کردن نوزادان به هنگام واکسیناسیون استفاده از بی‌حس کننده موضعی لیدوکائین در محل تزریق است.
دکتر آنا تادیو از محققان این مطالعه در تورنتوی کانادا گفت: واکسیناسیون می‌تواند برای والدین و نوزاد استرس‌زا و آزاردهنده باشد و در نتیجه در مواردی به امتناع از تزریق واکسن منجر شود. همچنین در مورد بهترین روش برای به حداقل رساندن درد ناشی از واکسیناسیون دانش کافی وجود ندارد.
به گزارش هلث دی‌نیوز، در این بررسی محققان مشاهده کردند استفاده از بی‌حس کننده موضعی لیدوکائین، قرار دادن مقدار اندکی خوردنی شیرین در دهان نوزاد و در کنار آن آموزش والدین برای تسکین دادن کودک، بهترین روش برای به حداقل رساندن استرس و درد ناشی از واکسیناسیون برای نوزاد و مشکلات آن برای والدین است.
منبع:ایسنا

همچنین ببینید

Use-of-melatonin-in-children

مسمومیت خاموش در کودکان با مصرف تصادفی ملاتونین

مصرف ملاتونین برای کمک به خواب کودکان در حال افزایش است. اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که بلع تصادفی این ماده توسط کودکان باعث افزایش مراجعه به اورژانس و تماس با مراکز کنترل مسمومیت شده است. برای همین، انجمن مسئول تغذیه، که یک سازمان تجاری برای صنعت مکمل‌های غذایی است، دستورالعمل‌های جدیدی برای بسته‌بندی و برچسب‌گذاری محصولات ملاتونین اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *