چه اتفاقی می افتد هنگامی که یک مکعب یخ را روی گردن خود می گذارید؟

طبیعی است که انسان آرزو داشته باشد تا حد امکان جوان بماند. ما برای جوان ماندن در جستجوی داروهای مدرن هستیم اما نباید داروهای قدیمی که به همین خوبی کار می کنند را نیز فراموش کنیم. طب سوزنی و یخ درمانی قرن ها مورد استفاده قرار گرفته و ممکن است به شرایط مختلفی کمک کند.

 

 

نحوه قرار دادن یخ روی نقطه فنگ فو :

 

 

 

روی شکم خود دراز بکشید و آرام باشید. یک مکعب یخ را روی نقطه قرار دهید و 15-20 دقیقه بگذارید ، اما بیشتر نه . در طول عمل استراحت کنید. متخصصان طب سوزنی توصیه می کنند این کار را دو بار در روز انجام دهید.

اگر در چند ثانیه اول احساس سرمای شدید کردید ، نگران نباشید. فقط ارام باشید و گرما را حس خواهید کرد.

 

فراموش نکنید که قبل از امتحان یخ درمانی یا طب سوزنی با پزشک خود مشورت کنید.



 

 

طب سنتی چینی می گوید ،استفاده از نقطه فنگ فو و یخ درمانی ممکن است کل بدن را دوباره جوان کند. تحریک این نقطه با یک مکعب یخ ممکن است به شما کمک کند انرژی بیشتری کسب کنید و به تبع آن سالم تر باشید. به نظر می رسد شگفت انگیز است! به سادگی هر روز یک مکعب یخ روی نقطه فنگ فو قرار دهید.

 

 فواید روش یخ درمانی

این می تواند سردرد و درد را کاهش دهد :

 

 

 

نقطه فنگ فو به بهبود سردردها ، انرژی کم و سرگیجه کمک می کند. قرار دادن فشار ، گرما یا یخ در نقاط فشار مناسب می تواند انرژی را تحریک کند. این انرژی در مقابل درد است. با این وجود ، یخ بهترین راه حل در برابر سردرد است .

 

 

این می تواند سندرم پیش از قاعدگی را کاهش دهد :

 

 

متخصصان طب سوزنی مدت زمان طولانی پیش ادعا کردند که یک رابطه بین قاعده جمجمه و علائم سندرم پیش از قاعدگی وجود دارد . و هنگامی که برای تحریک نقطه فنگ فو از فشار یا یخ استفاده می کنید ، به کاهش سندرم از جمله گرفتگی و بدخلقی کمک می کند. این نکته همچنین با چرخه قاعدگی بدن ارتباط مستقیمی دارد و تحریک آن می تواند در صورت بروز مشکل عادی شود.

 

 

این می تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد

 

 

در کتابهای پزشکی چینی ، نقطه فنگ فو به بهبود کیفیت خواب فرد کمک می کند . این مرکز کنترل مهم مسئول فعالیتهایی است که در خواب عمیق انجام می شود. ممکن است به شما کمک کند سریعتر بخوابید و در نیمه شب از خواب بیدار نشوید. در نتیجه بدن شما بیشتر استراحت می کند و عادت های خواب خود را به سمت بهتری تغییر می دهد.

 

این می تواند استرس را کاهش دهد:

 

 

این نقطه ، اختلالات روانی-عاطفی ، افسردگی و استرس را مدیریت می کند. کاربران می گویند بعد از تحریک این نقطه میزان استرس و اضطراب کمتر می شود. البته اگر شما نقطه فنگ فو را تحریک کنید ، بیماری های روانی را درمان نمی کند ، اما با جوان سازی بدن می تواند یک امید به زندگی شما وارد کند و به تبع آن ، می خواهید زندگی بهتری داشته باشید.

 

این می تواند به هضم شما کمک کند:

 

 

این ناحیه فرایندهای مهمی در بدن ما مانند بلع و بزاق را مدیریت می کند. در نتیجه ، ممکن است به ما در هضم بهتر غذا کمک کند. علاوه بر این ممکن است درد شکم ، التهاب و گرفتگی شکم را کاهش دهد.

 

منبع:بیتوته

همچنین ببینید

cold-feet

6 عامل مهمی که منجر به سردی پا می‌شود

بسیاری از افراد اغلب پاها و دستان سردی دارند. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که این سردی ممکن است یک ویژگی ارثی باشد. هنگامی که دمای مرکزی بدن کاهش می‌یابد، رگ‌های خونی کوچک در دست‌ها و پاها منقبض می‌شوند. این کار خون را از اندام‌های بیرونی ما دور می‌کند تا بخش‌های داخلی بدن را گرم نگه دارد. افراد لاغر و کسانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *