مچ بند هوشمندی که استرس را به کاربران اعلام می کند

فیت بیت که از سال ۲۰۱۸ تا به امروز مچ بند هوشمند جدیدی عرضه نکرده بود بعد از دو سال مچ بندی را برای اندازه گیری سطح استرس افراد عرضه کرده است.

مچ بند فیت بیت سنس دارای حسگرهای جدیدی است و رقیبی برای اپل واچ و گلکسی واچ ۳ محسوب شده و می تواند از طریق بررسی واکنش پوست به حسگرهای خود سطح استرس افراد را اندازه گیری کند. بدین منظور میزان دمای بدن اشخاص نیز با حسگرهای این مچ بند اندازه گیری می شود.

فیت بیت هنوز این مچ بند هوشمند را با اپلیکیشن فیت بیت سازگار نکرده و قرار است این کار را در آینده انجام دهد. قیمت این مچ بند هوشمند ۳۲۹ دلار است. مچ بند یادشده با دستیارهای صوتی هوشمند الکسای آمازون و گوگل اسیستنت سازگاری دارد.

 

 

امکان شارژ باتری این مچ بند در عرض ۱۵ دقیقه وجود دارد و جی پی اس، حسگر ضربان قلب و ابزار بررسی کیفیت خواب نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

منبع:بیتوته

همچنین ببینید

آیا سالمندان با بالا رفتن سن زودتر از خواب بیدار می‌شوند؟

یک تصور کلیشه‌ای وجود دارد که می‌گوید نوجوانان تا لنگ ظهر می‌خوابند، اما افراد مسن‌تر صبح زود از خواب بیدار می‌شوند. به نظر می‌رسد در این کلیشه، حقیقتی وجود دارد که در واقع بخشی از روند طبیعی پیر شدن است. متخصصان توصیه می‌کنند که افراد هفت ساعت یا بیشتر در طول شب بخوابند. آنها همچنین می‌گویند ساعت معینی به خواب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *