Avocado

مصرف آووکادو خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را در زنان کاهش می‌دهد

مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد مصرف آووکادو در خانم‌ها ممکن است خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.

این مطالعه ارتباط بین مصرف آووکادو و دیابت را در بزرگسالان بررسی کرده است. نتایج نشان می‌دهد زنانی که روزانه ۳۰ تا ۳۸ گرم آووکادو مصرف می‌کنند، در مقایسه با افراد که این کار را انجام نمی‌دهند، احتمال ابتلا به دیابت به طور قابل توجهی در آن‌ها پایین‌تر است.

هنوز علت تأثیر متفاوت آووکادو روی زنان و مردان مشخص نیست. محققان معتقدند سبک زندگی متفاوت و همچنین تفاوت‌های هورمونی می‌تواند دلیل این موضوع باشد.

آووکادو سرشار از فیبر و چربی‌های غیراشباع است که به کنترل قند خون و احساس سیری کمک می‌کند. همچنین به دلیل نداشتن قند طبیعی، بر قند خون تأثیر نمی‌گذارد.

اگر قصد دارید آووکادو بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید، می‌توانید از آن به عنوان جایگزین سس مایونز یا کره روی نان ساندویچ، سس سالاد خانگی، خامه ترش یا پنیر در تاکو و سالاد استفاده کنید. همچنین می‌توانید آن را به اسموتی‌ها اضافه کنید.

بیشتر بخوانید ” فایده «آووکادو» در مقابله با سندروم متابولیک

همچنین ببینید

Death-by-processed-food

افزایش خطر مرگ و میر با مصرف غذاهای فوق فرآوری شده

پژوهشی جدید نشان می‌دهد مصرف غذاهای فوق فرآوری‌شده ممکن است با افزایش خطر مرگ زودرس مرتبط باشد. این غذاها شامل انواع زیادی از مواد مانند نودل فوری، غذاهای آماده و سایر خوراکی‌های بسته‌بندی‌شده مثل چیپس یا کوکی هستند که به‌صورت صنعتی فرآوری شده‌اند و معمولا حاوی طعم‌دهنده‌ها، رنگ‌های مصنوعی، و مقدار زیادی نمک، چربی و قند هستند، در عین حال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *