عصای جدید و منحصر به فرد برای نابینایان

عصای جدید نابینایان

مشکلات ژنتیکی یکی دیگر از مشکلاتی هستند که می توانند از همان روزهای ابتدا زندگی انسان را مختل سازند. برخی از این مشکلات ارثی هستند و برخی دیگر ممکن است مربوط به نحوه نگهداری جنین در دوران بارداری باشد.

ساخت عصای مدرن و پر کاربرد

حتی تصور کردن زندگی با چشمانی سیاه و نابینا می تواند ساعت ها ما را به فکر فرو ببرد که در این هنگام چکارهایی را باید انجام بدهیم؟ چگونه با محیط اطرف خود آشنا شویم؟ چگونه منجر به مزاحمت در دیگران نشویم؟ و هزاران سوال متفاوتی که می تواند ما را درگیر خود سازد و این افراد را درک کنیم.
یکی از وسایل پر کاربرد نابینایان، عصاهای سفید رنگی است که افراد نابینا برای راه رفتن در خیابان ها، خانه و امکان دیگر استفاده می کنند و برای آنکه بتوانند از جلوی خود آگاه شوند، آنرا بارها و بارها به زمین می زنند و با چشم دلشان مسیر را مشاهده می کنند.

عصای جدید نابینایان که می تواند دائم در حالت ایستاده قرار گیرد

با این وجود استفاده از عصاها تنها مختص افراد نابینا نمی باشد و افراد ناتوان و کهن سال نیز برای راه رفتن از عصاها استفاده می کنند. اما اخیرا عصای جالب و امروزه ای معرفی شد که می تواند تا حدود بسیار زیادی به افرادی که از عصاها استفاده می کنند، کمک نماید.

عصا مدرن

” کودیا ” عصای جدید و مدرن امروزی می باشد که می تواند به شدت برای کسانی که از عصاها استفاده می کنند بسیار مناسب و کاربردی باشد. کودیا راز بزرگی را در خود نهفته است و آن هم این است که در انتهای این عصا یک پایه متعادل کننده وزن مکانیکی قرار گرفته است که به کمک این پایه، عصا می تواند دائما در حالت ایستاده قرار بگیرد و هر زمان که قصد استفاده از آنرا ندارید، تنها باید آنرا در گوشه ای از خانه رها کنید و سپس از همان نقطه نیز بردارید.
عصای سفید

اختراع عصای مدرن و هوشمند برای نابینایان

 همان گونه که ذکر کردیم، این عصا می تواند برای سالمندان و افراد نابینا یا معلولان نیز مناسب و کاربردی باشد. در ساخت این عصا از عنصر سرب استفاده شده است که باعث تعادل بیشتر این عصا شده است.
لازم به ذکر است که نام این طراح این عصا، ” مایکل دیمو ” از یونان است که این عصا را تنها برای رفع مشکل آرتروز مادرش طراحی و ساخته است.
منبع:نمناک

همچنین ببینید

تولید واکسن آلرژی به بادام زمینی

واکسن آلرژی به بادام زمینی واکسن آلرژی به بادام زمینی تولیدشده توسط محققان دانشگاه ساوت استرالیا در آزمایشات لابراتواری برای نمونه های خونی انسان و موش ها موثر بوده است. این واکسن با بازنویسی واکنش بدن به مواد آلرژی زا بادام زمینی موجب حذف واکنش های غیرآلرژیک می شود. واکنش های آلرژیک به مواد آلرژی زا بادام زمینی شامل حالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *