Air-pollution-index-in-Tehran-areas

شاخص آلودگی هوای مناطق تهران در ۲۴ آبان ماه

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (چهارشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۵، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان‌_ در ایستگاه شهریار با شاخص ۵۰۰ در وضعیت خطرناک (قهوه‌ای)، باقرشهر با شاخص ۲۱۴، در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۶۰، پاسداران با شاخص ۱۵۳، پاکدشت با شاخص ۱۵۹، پونک با شاخص ۱۵۳، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۶۹، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۶۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۴، دانشگاه تهران با شاخص ۱۶۸، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۷۲، سلامت با شاخص ۱۷۴، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۶، شریف منطقه دو با شاخص ۱۶۵، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۱، علم و صنعت با شاخص ۱۵۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۶، قائم با شاخص ۱۶۷، قرچک با شاخص ۱۸۹، ملارد با شاخص ۱۶۶، ورامین با شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بهارستان با شاخص ۱۳۶، پارک رازی با شاخص ۱۴۵، پردیس با شاخص ۱۱۲، پونک با شاخص ۱۳۱، پیشوا با شاخص ۱۴۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۷، دماوند با شاخص ۱۲۴، رباط‌کریم با شاخص ۱۱۶، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۳۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۲۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۰۱، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۱۳۴، لواسانات با شاخص ۱۱۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۵، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۳، میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۱۲۶ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۹۰، امام خمینی با شاخص ۸۶، چشمه با شاخص ۷۱، ژئوفیزیک با شاخص ۹۳، قدس با شاخص ۸۹، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

همچنین ببینید

وزارت بهداشت: تا حد امکان در فضای باز تردد نکنید

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به آلودگی هوای تهران به مردم به ویژه کودکان، زنان باردار، سالمندان و بیماران مزمن توصیه کرد که تا حد امکان در فضای باز تردد نکنند. عباس شاهسونی؛ رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، از مردم به‌ویژه کودکان، زنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *