دکتر داوود تاج بخش

دکتر داود تاج بخش – متخصص آنورکتال

دکتر داود تاج بخش در سال 1361 در دانشکده علوم پزشکی تهران رشته ی دکتری پزشکی عمومی قبول و در سال 1368 فارغ التحصیل شده و به دلیل داشتن رتبه بالا به طور مستقیم در رشته ی جراحی عمومی قبول شده است. وی پس از گذراندن دوره 4 ساله تخصص در بیمارستان سینا ( دانشگاه تهران ) با رتبه عالی و بورد تخصصی سال 1372 فارغ التحصیل شد. سال 1372 تا 1374 یک دوره تخصصی در انگلستان در دانشگاه لندن در رابطه با بیماریهای ناحیه مقعد گذرانده و بعد از سال 1374 که به ایران بازگشتند.

حدود 10 سال در نقاط مختلف ایران مشغول کار عملی و دوران طرح بودند و سال 1380 به تهران بازگشته و پس از آشنایی با مبانی لیزر و دستگاه لیزر، بیشتر تمرکز کاری خودشان را در ارتباط با درمان بیماریهای ناحیه مقعد با لیزر گذاشته و طی این مدت دوره های متعددی توسط مرکز لیرز دانشگاه تهران و مرکز لیزر انجمن لیزر ایران که با همکاری انجمن لیزر سوئد بوده شرکت و با درجه خوب این دوران را طی نموده اند..

همچنین ببینید

دکتر رامین بقایی

بخش تخصصی : درمان بیماری های قلبی مادرزادی در کودکان و بزرگسالان ، جراحی قلب باز ، درمان بیماری های قلبی اطفال (کودکان) ، جابجایی عروق ، درمان بیماری های قلبی مطب : خیابان شریعتی . بالاتر از تقاطع میرداماد. کوچه احمدیه یکم. پلاک ۱۰. طبقه سوم. واحد ۸ تلفن : ۲۶۷۰۰۶۵۵ – منشی : ۰۹۰۱۳۰۵۰۶۸۴ شنبه و سه شنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *