بهترین نوشیدنی برای پاکسازی سیستم گوارش!

هر کدام از ما در طول روز وعده های غذایی بسیار زیادی مصرف می‌کنیم از صبحانه گرفته تا میان‌وعده عصر و شام و تمام وعده‌هایی که مصرف می‌کنیم ممکن است سالم و مفید نباشند. هضم برخی از مواد غذایی مانند گوشت، برنج، نان و کربوهیدارت‌ها (پاستا) سخت هستند و عملکرد روده‌ها را با اختلال مواجه می‌کنند. در اینصورت لازم است تا نوشیدنی‌های مصرف کنیم که سیستم گوارش را پاکسازی و عاری از هرگونه مواد غذایی هضم نشده کند.

اختلالات روده‌‌ که در اثر هضم نشدن وعده های غذایی بوجود می‌آیند!

  • نفخ
  • ورم
  • دردهای شکمی

چرا در شکم احساس درد و نفخ داریم؟!

اگر مواد غذایی که در طول روز مصرف می‌کنیم، چه غذا باشد و چه نوشیدنی، ممکن است به خوبی هضم نشوند و هنگامی که شب به رختخواب می‌روید احساس می‌کنید یک توده متورم در شکم و روده‍های خود دارید! فرقی نمی‌کند کرد باشید یا زن، در سنین جوانی به سر می‌برید یا در سنین بزرگسالی، دردهای شکمی و نفخ جزء رایج‌ترین اختلالاتی هستند که در صورت عدم هضم مناسب غذا برای شما اتفاق می‌افتد. برای بهبود این دردها و درمان چنین شرایط جسمانی، می‌توانید در خانه با استفاده از میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک و تازه نوشیدنی‌هایی خوشمزه درست کنید و به دردهای خودتان پایان بدهید. در ادامه همراه ما باشید تا با یک نوشیدنی معجزه آسا برای تصفیه سیستم گوارشی خود آشنا شوید.

بهترین نوشیدنی‌ تصفیه کننده دستگاه گوارش

یکی از بهترین نوشیدنی هایی که به پاکسازی دستگاه گوارش شما منجر می‌شود، ترکیبی از میوه های تازه و دانه‌هایی مانند تخم کتان و دانه چیا می باشد.

چه موادی برای این نوشیدنی لازم داریم؟

  1. سیب سبز
  2. توت فرنگی
  3. آب
  4. آب نارگیل
  5. تخم کتان
  6. دانه چیا
  7. آب لیمو تازه

برای تصفیه و پاکسازی سیستم گوارش می‌توانید مواد بالا را با مقدارهای زیر در یک مخلوط کن بریزید و شب‌ها قبل از خواب، بنوشید و از نتایج بی‌نظیری که این معجون برای شما به دنبال دارد بهره ببرید.

مقدار مواد لازم برای معجون پاکسازی سیستم گوارش

1 عدد سیب سبز پوست کنده را با یک مشت از توت فرنگی های تازه درون مخلوط کن بریزید. سپس 240 میلی لیتر آب و 240 میلی لیتر آب نارگیل را به آن اضافه کنید و پس از افزودن 1 قاشق غذاخوری از دانه چیا، 1 قاشق غذاخوری تخم کتان و آب 1 لیموی تازه مخلوط کن را روشن کنید و تا جایی که به یک ترکیب نرم و روان برسید مخلوط کردن را ادامه دهید. معجون پاکسازی را در یک لیوان بریزید و قبل از خوابیدن نوش جان کنید.

همچنین ببینید

water-boiling

جوشاندن آب، راهی ساده برای کاهش میکروپلاستیک‌ها

تحقیقات جدید نشان می‌دهد جوشاندن ساده آب می‌تواند تا ۹۰ درصد میکروپلاستیک‌های موجود در آب شیر را از بین ببرد. میکروپلاستیک‌ها ذرات بسیار ریزی از پلاستیک هستند که خطرات سلامتی آن‌ها در حال بررسی است. جوشاندن آب به مدت ۵ دقیقه، به ویژه در آب‌های سخت با املاح معدنی بالا، می‌تواند میکروپلاستیک‌ها را به رسوب آهکی متصل کند. سپس می‌توان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *