بدترین چیزهایی که دندان‌پزشکان از دندان بیماران‌ بیرون کشیدند!

بدترین چیزهایی که دندان‌پزشکان از دندان بیماران‌ بیرون کشیدند!

سلامت نیوز: در انگلیس از ۳ هزار دندان‌پزشک درخواست شد در مورد بدترین چیزهایی که از دندان بیماران بیرون کشیده‌اند بگویند! برخی از عجیب‌ترین گزارشات را برایتان بازگو می‌کنیم.
– یکی از بدترین گزارشات مربوط به پیدا کردن مگس در دندان بیمار بوده است. هیچ توجیحی برای علت این ماجرا بیان نشده است!
– پزشک دیگری مطرح کرد که مرد ۴۸ ساله انگلیسی به نام آنجی بارلو به دلیل ترسی که از دندانپزشک داشته است بیش از ۱۰ سال دندان‌های خود را با چسب دوقلو پر می‌کرده است. چسب در نهایت سبب تحلیل بافت استخوانی بیمار شده و بیمار وقتی ۹۰ درصد بافت استخوانی دندان‌ها را از دست داده به دندانپزشک مراجعه کرده است. دندانپزشک نیز ناچارا تمام دندان‌های او را کشیده و دندان مصنوعی کار گذاشته است.
– یکی از دندان‌پزشکان گفت بیماری داشته که از دستمال کاغذی برای پر کردن سوراخ خالی در دندانش استفاده می‌کرده است و هفته‌ای یک بار این دستمال را تعویض می‌کرده و روی آن را با چسب می‌پوشانده است.
– پزشک دیگری گزارش داد میان دندان‌های بیمار خود کاغذهای شکلات پیدا کرده و وقتی علت را جویا شده فهمیده بیمارش عادت دارد شکلات را با کاغذش بخورد!
– پزشک دیگری از وجود مو در دهان بیمار و لای دندان‌ها خبر داد. به گزارش این پزشک بیمار او عادت به جویدن موهایش داشته است.
– اخرین گزارش مربوط به گیر کردن تخمه گوجه فرنگی میان دندان‌های بیمار بوده است. متخصصان توصیه می‌کنند غیر از مسواک زدن حتما از نخ دندان هم استفاده کنید!
منبع:سایت دندانه
سلامت نیوز!

همچنین ببینید

وزارت بهداشت: تا حد امکان در فضای باز تردد نکنید

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به آلودگی هوای تهران به مردم به ویژه کودکان، زنان باردار، سالمندان و بیماران مزمن توصیه کرد که تا حد امکان در فضای باز تردد نکنند. عباس شاهسونی؛ رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، از مردم به‌ویژه کودکان، زنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *