دکتر ناصر سیم فروش

دکتر ناصر سیم فروش

دکتر ناصر سیم فروش متولد سال 1326 تهران است.

وی پس از طی دوره دبیرستان با موفقیت، سال 1344 با رتبه 11 از بین شصت هزار نفر داوطلب کنکور وارد دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شد و سال ششم پزشکی در امتحان ECFMG برای گذراندن دوره تخصصی در آمریکا پذیرفته شد.

در سال 1351 از دانشکده پزشکی فارغ‌التحصیل و پس از سه سال خدمت به عنوان پزشک عمومی برای گرفتن تخصص به آمریکا عزیمت کرد و (سال 1359) با موفقیت در رشته جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی از امریکا فارغ التحصیل شد و همان سال باوجود پیشنهادات بسیار برای ماندن، با توجه به نیاز شدید کشور به ایران برگشت و در یزد شروع به فعالیت کرد.

با شروع جنگ بنا به خواست وزیر بهداشت به تهران آمد تا نسبت به راه‌اندازی یک مرکز درمانی بیماری‌های کلیه اقدام کند و این کار را در بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد انجام داد که پس از گذشت28 سال هنوز مرکز ارجاع بیماری‌های کلیه در کشور به شمار می‌رود و توانسته است متخصصان و فوق تخصصان کارآمدی را در سطح کشور تربیت کند.

دکتر سیم‌فروش هم اکنون مدیر گروه اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، رئیس بخش ارولوژی مرکز پزشکی لبافی نژاد ، رئیس بخش پیوند کلیه این مرکزو عضو هیات علمی انجمن بین‌المللی اورولوژی است.

وی علاوه بر فعالیت‌ بی‌نظیر در حوزه درمان به نحو برجسته‌ای در بخش‌های پژوهشی فعال بوده و مقالات متعددی را در نشریات علمی بین‌المللی منتشر کرده است.

این استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در همایش چهره‌های ماندگار به عنوان چهره ماندگار کشوری معرفی شد

همچنین ببینید

Oversleeping

افراد پرخواب مراقب این عوارض باشند!

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که بالای ۵۰ سال دارید و خیلی زیاد می خوابید، باید روتین خود را تغییر دهید. زیرا خواب زیاد برای همه مضر است؛ مخصوصا اگر سن تان بالای پنجاه سال باشد. در این قسمت عوارض خواب زیاد برای افراد ۵۰ سال به بالا را به شما معرفی خواهیم کرد. مشکلات ذهنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *