همه چیز درباره‌ی لیزر بیکینی (ناحیه تناسلی)

اصلاح موهای زائد ناحیه تناسلی

حقیقت این است که شیو ناحیه بیکینی بسیار دشوار است و اغلب موهای این ناحیه کاملاً تمیز نمی‌شود. هر چقدر هم سعی کنید تا این ناحیه را خوب شِیو کنید باز هم می‌بینید که موهای زائد همچنان وجود دارند و یا روز بعد دوباره رشد خود را آغاز می‌کنند. این یکی از دلایلی است که خانم‌ها بسیار به لیزر بیکینی علاقه‌مندند.

باید قبول کنید که شِیو کردن و اپیلاسیون بسیار وقت‌گیر هستند و نتایج ماندگاری ندارند، به همین سبب لیزر ناحیه بیکینی می‌تواند راه مناسبی برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه به حساب آید. در این روش پیشرفته فولیکول‌ها توسط اشعه لیزر از بین رفته و به پوستی کاملاً هموار و بدون مو دست خواهید یافت.

روشن شدن و لطافت پوست ناحیه بیکینی با لیزر

بانوان با سن، شغل، طبقه اجتماعی و سبک زندگی متفاوت اقدام به لیزر موهای زائد می ‌کنند چون می خواهند پوستی زیبا و لطیف داشته باشند. لیزر موهای زائد به راحتی ریشه و قسمت های تیره زیر پوست را از بین می برد و سبب می شود تا پوست ناحیه ژنیتال شما پس از انجام جلسات لیزر موهای زايد کاملا رنگی روشن و پوستی لطیف پیدا کند. لطفات پوست به دلیل بسته شدن منافذ پوست به دلیل وجود داشتن موها زائد است.

نتایج لیزر بیکینی

دو هفته پس از اولین جلسه از لیزر موهای زاید بیکینی شما تغییرات واضحی را احساس خواهید نمود اما به این معنی نیست که کار تمام شده است. در واقع نتیجه لیزر موهای زاید بیکینی به صورت ریزش مو ناحیه مشخص، کنده شدن آسان مو در آن ناحیه و ضعیف شدن آن دیده شده و ادامه دار می باشد.

دقت نمایید که لیزر موهای زاید بیکینی در بدن های مختلف متفاوت است یعنی رنگ پوست شما، نوع مو و میزان ضخامت آن تأثیر مشخص در نتیجه لیزر بیکینی خواهد داشت. برای رسیدن به نتیجه بهتر از لیزر موهای زائد اندام تناسلی زنانه، می توانید با تست یک شات، تاثیر لیزر را روی پوست این ناحیه ببینید.

از اپیلاسیون، وکس، تیغ، قیچی، کرم موبر و داروهای مختلف برای رفع موهای زائد اندام تناسلی در خانم ها و اقایان استفاده می شود که هیچیک از این روش ها مدت طولانی دوام نیاورده و با رشد مجدد موهایتان مواجه خواهید شد.

در حالیکه با استفاده از روش لیزر حجم زیادی از موهای زائدتان برای همیشه از بین خواهند رفت. پس از لیزر موهای زائد ژنیتال دیگر نیازی به وکس کردن، استفاده از موم و دستگاه اپلیدی نیست.

استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد یک روش قطعی است ولی ۱۰۰% تضمینی نیست. لیزر تنها حدود 80 تا 90 درصد از موهای زائد بدن را ازبین می­برد. زیرا لیزر تنها فولیکول­های فعال ریشه مو را به طور انتخابی هدف قرار می‌دهد.

بنابراین به ریشه هایی از مو که درحال استراحت هستند، کاری ندارد و این ریشه ها پس از مدتی دوباره شروع به رشد خواهند کرد. بنابراین نباید انتظار داشت که با استفاده از لیزر موهای زائد بدن به صورت دائمی آن­ها از بین خواهند رفت. بلکه باعث نازک­تر شدن و کمتر شدن آن­ها خواهد شد.

عدم ابتلا به عفونت‌های پوستی با لیزر

پوست ناجیه تناسلی زنان بسیار حساس است و در روابط جنسی سالم تاثیر مهمی میگذارد همچنین این ناحیه از بدن در معرض انواع عفونت ها و آسیب های بافتی قرار داردپس باید از روش هایی که آسیب کمتری به پوست وارد میکنند استفاده کنید.

تحقیقات پزشکی در آمریکا ثابت کرده است که نزدیک نیمی از زنان و دختران جوان و میانسال برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی خود از تیغ استفاده می کنند. استفاده از این روش می تواند باعث بروز قرمزی، زخم، بریدگی، افزایش عفونت های پوستی، بروز تبخال و زگیل تناسلی شود. تیغ علاوه بر این عوارض باعث ایجاد جوش و موی زیر پوستی نیز می شود.

 

منبع:بیتوته

همچنین ببینید

Exercise-and-obesity

چرا ورزش در ساعات پایانی روز برای افراد چاق فواید بیشتری دارد؟

تحقیقات اخیر منتشر شده در مجله Diabetes Care در 10 آوریل 2024، نشان می دهد که ورزش عصرگاهی برای افرادی که با چاقی زندگی می کنند، ممکن است بیشترین فواید سلامتی را به همراه داشته باشد. این مطالعه بر روی تقریباً 30000 فرد چاق بالای 40 سال، از جمله تقریباً 3000 نفر مبتلا به دیابت نوع 2، به مدت هشت سال انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *