1231Walnut

مردان برای تقویت باروری گردو بخورند

مردان برای تقویت باروری، گردو بخورند

1231Walnut

مطالعات نشان داده‌اند که اضافه کردن ۷۵ گرم گردو (کمی بیشتر از نصف فنجان) به برنامه روزانه غذایی در مردانی که براساس رژیم غذایی غربی تغذیه می‌کنند، باعث بهبودی در کیفیت اسپرم می‌شود.
اسیدهای چرب امگا-۳، چربی‌های سالمی هستند که در همه انواع مغزهای خام، از جمله گردو، یافت می‌شوند. دانشمندان از امگا-۳ به‌عنوان یکی از مواد مغذی ضروری نام می‌برند، چون انسان‌ها باید این ماده مغذی را از منابع غذایی دریافت کنند.
اسیدهای چرب امگا-۳، چربی‌های سالمی هستند که در همه انواع مغزهای خام، از جمله گردو، یافت می‌شوند. دانشمندان از امگا-۳ به‌عنوان یکی از مواد مغذی ضروری نام می‌برند، چون انسان‌ها باید این ماده مغذی را از منابع غذایی دریافت کنند. اسیدهای چرب امگا-۳ می‌توانند به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، آرتریت و سرطان کمک کنند.
علاوه بر این‌ها، مسئولیت عملکرد مغزی سالم هم بر عهده اسیدهای چرب امگا-۳ قرار دارد. این ماده مغذی، به شکل‌گیری بینایی سالم و سیستم عصبی سالم در دوران جنینی کمک می‌کند. بنابراین، دریافت امگا-۳ در دوره‌های مختلف زندگی برای همه افراد لازم است. کمبود اسیدهای چرب امگا-۳ می‌تواند به چنین مشکلاتی منجر شود: خشکی پوست، حافظه ضعیف،‌ افسردگی و خستگی.
یکی از فواید گردو که کمتر شناخته شده، تاثیر آن در تقویت باروری مردان است. مطالعات نشان داده‌اند که اضافه کردن ۷۵ گرم گردو (کمی بیشتر از نصف فنجان) به برنامه روزانه غذایی در مردانی که براساس رژیم غذایی غربی تغذیه می‌کنند، باعث بهبودی در کیفیت اسپرم می‌شود.

منبع:livestrong

 

همچنین ببینید

Prostate-Cancer

روش‌های ساده‌تر اما دقیق‌تر برای تشخیص سرطان پروستات در راه است

پژوهش‌های جدید در حال بررسی و ساده‌سازی روش‌های غربالگری سرطان پروستات هستند. آزمایش PSA که روشی رایج برای تشخیص سرطان پروستات است، با وجود مزایایی مانند کاهش مرگ ناشی از سرطان، معایبی مانند نتایج مثبت کاذب و درمان‌های غیرضروری نیز دارد. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد برای مردان کم‌خطر، آزمایش خون هر ۵ سال یک بار کافی است. همچنین طبق این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *