جوش های کمر و شانه نشانه چیست

مراقب جوش های ناحیه کمر و پشت شانه های خود باشید

قسمت کمر و شانه ها را می توان به سادگی پوشاند اما با این حال، باز هم جوش های این نواحی برایمان ایجاد مشکل می کنند و مخصوصا در خانم ها باعث آسیب رسیدن به اعتماد بنفس می شود. همچنین متاسفانه بیشتر کسانی که از آکنه صورت رنج می برند این مشکل را با کمر و شانه ها نیز دارند.

جوش پشت کمر برای مراجعین می تواند بسیار خسته کننده باشد چون پوست کمر مانند پوست صورت معمولا در معرض تولید بیش از حد سبوم قرار دارد و این جوش ها به عنوان مشکلی خارج از کنترل دیده می شود.

دانستنی های جوش شانه و کمر

1- جوش های کمر و شانه ها تا حدود زیادی به علت استرس و هورمون ها است

 چرب بودن بیش از حد پوست کمر می تواند نشانه ای از افزایش سطح تستوسترون باشد. از دیگر عوامل بالقوه می تواند استعداد ژنتیکی به آکنه باشد، یک فرد ممکن است متوجه شود پدرش، مادرش یا خواهر و بردارش از همین مشکل رنج می برند.

استرس یکی از شایع ترین تحریک کننده های داخلی آکنه است چه جوش های صورت چه آنهایی که روی بدن، خود را نشان می دهند. افراد ممکن است پس از تجربه یک دوره طولانی مدت استرس، متوجه تولید بیش از حد سبوم توسط پوست شوند که باعث تحریک آکنه می شود.

منبع:سیمرغ

همچنین ببینید

Botox

بوتاکس تقلبی جان ۱۹ زن را در معرض خطر قرار داد!

گزارش جدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا (CDC) نشان می‌دهد که ۱۹ زن در ۹ ایالت آمریکا بعد از تزریق بوتاکس بیمار شدند. برای اطمینان از ایمنی، مراجعه به یک متخصص پوست دارای مجوز و پرسیدن سوال در مورد محصول تزریقی قبل از عمل، بسیار مهم است. مسمومیت با بوتولیسم که می‌تواند ناشی از تزریق اشتباه یا استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *