تناسب اندام و لاغری سریع با رژیم غذایی بدون شکر!

یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه ها برای از بین بردن چربی های دور شکم و لاغر شدن، حذف تنها یک آیتم از سفره غذایی روزمره است. معمولا در آخرین روزهای سال و نزدیک به سال نو، باشگاه‌ها بسیار شلوغ هستند و رعایت یک رژیم غذایی سالم و سلامت بسیار کار دشواری است. با این حال یکی از پزشکان رمز و راز سریع برای از بین بردن چربی های شکم و لاغری را فاش کرده است.

لاغری سریع و حذف چربی های دور شکم

دکتر مایکل موزلی به تازگی در یک برنامه صبحگاهی حضور داشته است تا نکاتی تغذیه‌ای و رژیمی به بینندگان معرفی کند. او بیان کرده است که تنها با حذف یک وعده غذایی خاص است که می‌توانیم چربی هایی که دور شکم جمع شده‌اند را به سریع از بین ببریم! طبق گفته های دکتر موزلی سلول های چربی دور شکم که به عنوان چربی احشایی نیز شناخته می‌شوند، تمایلی به حذف شدن و رها کردن ذخایر انرژی خود ندارند. او همچنین بیان کرده است که بدن انسان برای تامین انرژی اضافی برای فعالیت‌هایی همچون ورزش کردن در باشگاه، ابتدا از ذخایر چربی در عضلات بدن به خصوص عضلات سرینی استفاده می‌کند. خوشبختانه با تحقیقاتی که انجام شده است امکان این وجود دارد که به جای استفاده از ذخایر انرژی عضلات سرینی بدن، از ذخایر چربی‌های دور شکمی استفاده شود.

چطور سلول‌های چربی شکم را از بین ببریم؟

طبق صحبت‌های دکتر موزلی، حذف تنها یک نوع از غذاهایی که در طول روز مصرف می‌کنیم به ما کمک خواهد کرد تا سلول‌های چربی دور شکمی را از بین ببریم. “کلید رسیدن به شکمی تخت و صاف و بدون چربی های اضافی، حذف مواد غذایی حاوی شکر است.” نه تنها مواد غذایی حاوی شکر بلکه بسیاری از نوشیدنی‌ها و میانوعده‌هایی که رژیمی نامیده می‌شوند، برخلاف تصور مقدار زیادی شکر در خود دارند! دکتر موزلی پیشنهاد کرده است تا مانند افرادی که در رژیم به سر می‌برند، هر نوع غذا و یا نوشیدنی حاوی قند را از وعده‌های غذایی خود حذف کنید و یا حداکثر دو بار در هفته آن‌ها را مصرف کنید.

او همچنین گفته است که می‌توانید به جای استفاده از نان سفید و یا کربوهیدرات‌های فرآوری شده، از منابع غذایی غیرفرآوری شده و فاقد آرد سفید مانند کینوا و یا برنج قهوه‌ای استفاده کنید.

رژیم غذایی پیشنهادی برای لاغری سریع

در طی مصاحبه‌ای که با دکتر موزلی صورت گرفت، او بخشی از وعده های غذایی خود را به عنوان یک رژیم غذایی سالم و مناسب برای لاغری سریع و از بنی بردن چربی های دور شکمی به بینندگان معرفی کرد. رژیم لاغری پیشنهادی دکتر موزلی به شرح زیر است:

  • صبحانه: املت قارچ و ترشی کیمچی
  • نهار: سالاد مرغ زردچوبه و نخود
  • شام: ماهی سالمون، بروکلی و یک کاسه توفو
  • میانوعده: کیک براونی بدون شکر همراه با ریشه چغندر و خرما – یک مشت آجیل

داشتن یک رژیم غذایی متعادل از پروتئین، سبزیجات، چربی های مفید و میانوعده‌های فاقد قند مصنوعی به شما کمک خواهد کرد تا چربی های دور شکم خود را از بین ببرید و در مدت زمان کوتاهی به لاغری و تناسب اندام برسید.

 

همچنین ببینید

fat

سونامی افراد چاق در جهان

مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد که در ۳۰ سال گذشته، الگوی چاقی و کمبود وزن در جهان به طور چشمگیری تغییر کرده است. در حالی که کمبود وزن در حال کاهش است، چاقی با سرعت نگران کننده‌ای در حال افزایش است. تحقیقات انجام شده روی بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان نشان می‌دهد که امروزه بیش از ۱ میلیارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *