961

۳ روش برای طولانی کردن عمر

961

این خبر اختصاصی آقایان است! جدیدترین تحقیقات نشان داده اند پایبند بودن به ۳ روش از روش های زندگی سالم در آقایان می تواند ریسک مشکلات قلبی آنها را پایین بیاورد و عمر طولانی تری به آنها هدیه کند. برای اینکه سال های سال زنده باشید و سلامت، از این روش ها غافل نشوید:

رژیم غذایی سرشار از سبزیجات

اگر دوست دارید بدن تان سلامت بماند سعی کنید رژیم غذایی تان را پر کنید از انواع میوه ها، سبزیجات، دانه های سبز و ماهی! ترکیب غذاهای دریایی سالم به همراه میوه و سبزیجات ترکیبی است که به خصوص ژاپنی ها از آن استفاده می کنند و شاید یکی از دلایل طول عمرشان هم همین رژیم غذایی باشد. گوشت سفید به مراتب بهتر از گوشت قرمز است و در کنار سبزیجات ترکیبی معجزه آسا ایجاد خواهد کرد.

سیگار، خاموش

مهم نیست چقدر به این قد کوتاه سفید کشنده اعتیاد دارید. مهم این است که اگر دوست دارید سال های سال زندگی کنید و قلب تان سلامت باشد باید قیدش را بزنید. سیگار تمام کشنده هایی را که برای خراب کردن زندگی شما لازم است همراه دارد و باور کنید نه با شما و نا با هیچ کس دیگری رودربایستی ندارد.

راه رفتن برای ۴۰ دقیقه

سال گذشته تحقیقاتی منتشر شد که اعلام می کرد اگر دوست دارید وزن تان ثابت بماند روزی نیم ساعت پیاده روی کنید و اگر دوست دارید وزن از دست بدهید این میزان را به ۴۰ دقیقه و بیشتر از آن برسانید. تحقیقات جدید که امسال انجام شدند خبر از مفید و موثر بودن ۴۰ دقیقه پیاده روی در روز می دهند و انجام فعالیت های ورزشی متنوع را هم به آن اضافه می کنند. این فعالیت ها را می توانید چند روز در هفته انجام دهید و چند قدم به سلامتی تان نزدیک تر شوید. محققان همچنین متوجه شده اند چنانچه افراد به تمام این موارد متعهد بمانند و از آنها غافل نشوند میزان ۴ نفر از ۵ نفری که احتمال مبتلا شدن به حملات قلبی را دارند کاهش پیدا خواهد کرد.

این ۳ روش همچنین کلسترول شما را پایین می آورند، با فشار خون تان مبارزه می کنند و شر احتقان را از سرتان باز خواهند کرد. خبر خوش دیگری که محققان داده اند این است که هر کدام از این ۳ مورد به تنهایی هم مفید هستند و اگر کسی نتوانست همه را با هم ترکیب کند می تواند خاطر جمع باشد که حداقل بخشی از ماجرا به نفع او تمام خواهد شد.

منبع:پرشین طب

همچنین ببینید

Alzheimer-and-exercise

تاثیر شگفت انگیز ورزش بر مغز | کاهش خطر آلزایمر و بهبود حافظه

ورزش آلزایمر را درمان نمی کند اما تحقیقات نشان می دهد که ورزش منظم می تواند به کند شدن پیشرفت بیماری و در نتیجه داشتن زندگی با کیفیت بهتر کمک کند. علاوه بر تاخیر در پیشرفت، برخی مطالعات حاکی از آن است که ورزش حتی ممکن است خطر ابتلا به آلزایمر را نیز کاهش دهد. ورزش های هوازی مانند پیاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *