لکه‌های روی عنبیه نشانه چیست

لکه‌های روی عنبیه نشانه چیست؟

سموم در محیط اطراف ما وجود دارند و برخی داروهایی که در بلند مدت مصرف می کنیم نیز می توانند موجب ورود آنها به بدن شوند.
به گزارش بلاغ، لکه های قرمز، قهوه ای، یا سبزی که در عنبیه چشم دیده می شوند به نام لکه های Psora شناخته می شوند و به نوعی نشان دهنده سطح سمی بالا در بدن هستند. سموم در محیط اطراف ما وجود دارند و برخی داروهایی که در بلند مدت مصرف می کنیم نیز می توانند موجب ورود آنها به بدن شوند.
این لکه ها از طریق اقدامات پزشکی خاص درمان پذیر هستند، که نیازمند مدت زمان بیشتر و اقدام های سم زدایی خاص است. با این وجود، حتی با حذف این لکه ها، سموم همچنان در بدن وجود دارند و فرآیند سم زدایی باید به طور منظم صورت بگیرد. راه حل جایگزین دیگر استفاده از مکمل های اسیدوفیلوس است که به بدن در از بین بردن باکتری های مضر و سموم کمک می کند.
پیش از آن که در راستای رفع لکه های چشمی خود دست به کار شوید، به پزشک مراجعه کرده و از مشورت با وی برای گزینش بهترین روش سم‌زدایی استفاده کنید تا از شکل گیری روندی بی خطر اطمینان حاصل شود.
منبع:بلاغ نیوز

همچنین ببینید

blurred-vision

از “تاری دید” ساده رد نشوید!

به گزارش مشرق، تاری ناگهانی دید ممکن است هشداری درمورد مشکلی جدی در سلامتی باشد. مداخله درمانی به‌موقع می‌تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. علائم هشداردهنده زیر نشان می‌دهند باید تاری دید را جدی بگیرید؛ بنابراین اگر هر یک از این علائم را دارید زودتر به اورژانس مراجعه کنید: . تغییر بی‌دلیل و ناگهانی در بینایی (مثلاً تاری دید) . درد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *